יהדות
הפוך לדף הבית
יהדות מידע יהודי חדשות דעות משפחה תרבות אוכל נשים חינוך

שאל את הרב
רבני שו"ת מורשת המשיבים בענייני משפחה, זוגיות, חינוך ילדים, פוריות ועוד
ברית מילה
הרב אברהם יוסף,
(19/03/2024 , ט' באדר ב התשפ"ד)
שנה מעוברת
הרב אברהם יוסף,
(22/02/2024 , י"ג באדר א התשפ"ד)
בחירת שם לבן
הרב אברהם יוסף,
(20/02/2024 , י"א באדר א התשפ"ד)
סתירת דברי אביו
הרב אברהם יוסף,
(12/02/2024 , ג' באדר א התשפ"ד)
כיסוי ראש לאשה מאורסת
הרב אברהם יוסף,
(01/02/2024 , כ"ב בשבט התשפ"ד)
שאל את הרב | לרשימה המלאה

משפחה

דף הבית » משפחה » חדש על המדף » מתאפרים לפורים





מתאפרים לפורים


03/03/2016
לפני שאתם מעמיסים חומרים כימיים על פרצופם השמח של הילדים, תבדקו ותחליטו בחכמה מה ואיך

לקראת פורים החלטתי לעשות סדר באוסף האיפור שלי. אני קוראת לו "אוסף" משום שאני מרגישה יותר אספנית מאשר כל דבר אחר; אני אוהבת שיש לי מגוון, אוהבת דברים מיוחדים, ונהנית משלל האפשרויות המגוונות והמראות השונים שניתן ליצור בעזרתם. כאשר אני מתאפרת אני תמיד מנסה ליצור מראה חדש. איני נצמדת לצבעים מסוימים או לסגנון ספציפי כי זה משעמם. גם אם יש צבעים שיפים עליי יותר מאשר אחרים- זה משעמם בעיניי לא לנסות משהו חדש ויצירתי. אך לפני שאני 'משחקת' עם הצבעים, המכחולים והעפרונות על פניי אני מקפידה להגן על העור ולהקדים עם סרום. סרום Alluring Serum – של חברת 'כריסטינה' מסדרת New BioPhyto משלב את תכונותיהן היעילות של תמציות עשבי וצמחי מרפא עם פיתוחים טכנולוגיים, במטרה למנוע, להפחית ולעכב את נזקי העור, ולעודד התחדשות תאים למראה עור בריא וזוהר; הסדרה מכילה מיני אזוב (צמח המרג'ורם) וטימין. האזוב נחשב לצמח מרפא, מנקה ומחטא, ושילובו עם צמח הטימין יוצר קומפלקס ייחודי המכיל מספר רב של מאפיינים אנטי-מיקרוביאליים ואנטי-דלקתיים, המסייעים למערכת החיסונית להילחם בזיהומים. כמו כן, תכונותיהם הנדירות של צמחים אלו, מסייעות לעור להסתגל לסביבה המשתנה לאורך שעות היום הרבות.

כפות הידיים שלנו זקוקות גם הן לסרום מאחר והן חשופות יותר מכל איבר אחר בגופנו לנזקי מזג אוויר, לחומרי ניקוי חריפים ולמים הקשים. סרום ההזנה של VELVET  SKIN הוא ייעודי לכפות הידיים ומבוסס על  על מיצוי ארומאטי של פרחים, צמחים ופקעות הגורמים לכך שברגע הראשון תרגישו בריח עוצמתי אך הוא מתנדף לאחר מספר דקות. התרכובת כוללת את אחד הזנים הייחודיים של שיח ה- Witch Hazel- "הקסם הלבן" הגדל בערבות המושלגות של אמריקה הצפונית וידוע בשל סגולותיו לטיפול בזיהומים שטחיים על העור ובגירויים. כמו כן ניתן למצוא את נרולי וורד - המחדש את תאי העור וידוע כ "תמצית הנעורים" ומסייע להגמשת העור, שמן זרעי ענבים – המסייע בפילינג עדין של העור ומקנה לו ברק זוהר, ויטמין E - המאט את תהליך ההזדקנות ובונה את העור, מרווה מרושתת - המהווה מקור צמחי מעולה לאומגה 3 וקלנדולה –הידועה כחומר אנטיספטי, המאיצה את תהליך חידוש התאים ומטפלת בגירויים. הניחוח העדין הוא של צמח הנרולי. מכיל: 60 מ"ל בבקבוק משאבה. מחיר: 100 ₪

בפורים עצמו אני מאוד אוהבת להתחפש אבל פשוט לא מספיקה כי הזמן קצר ומלאכת חיפוש ארבעת ילדיי היא רבה. כדי בכל זאת לא להיראות רצינית כמו בכל שאר ימות השנה אני אוהבת לשים לק נועז או שונה מהרגיל. מותג הלקים האמריקאי  CNDהשיק את "ארט – וונדל" שהיא  קולקציה בהשראת אמנות הגרפיטי ולכן כוללת 8 גוונים תוססים אשר זכו לכינויים תוססים בהתאם: "טורקיז דיגיטאלי", "ורוד מג'נטה לץ", "ורוד חסר כבוד", "ברונזה נטול כותרות", "זהוב לשרבוט" וכד'. הלקים אינם מכילים  פורמלדהיד , טולואן , DBP , שרף פורמלדהיד , קמפור וקסילן. הצבע המתקבל הוא נועז וחזק והוא מחזיק מעמד גם אחרי שטיפת כלי או שניים.

אחרי הסרום אני מתחילה ליצור את שטח העבודה בעזרת המייק אפ והקונסילר של קליניק המוצגים בתצורת פודרה כך שאפשר לעבוד בשכבות וליצור כיסוי מלא ושלם. הפודרה החדשה במרקם קרמי ונוח מושג הודות לתהליך של טחינה כפולה היוצר חלקיקים עדינים לתחושה קלילה ברגע ההנחה על העור. תערובת החלקיקים בעלי הצורות השונות פועלת לשיפור מרקם פני העור ומחזירה את האור באופן היוצר גימור ייחודי רך, מאט וטבעי, המעניק לעור הפנים מראה מחוטב ומלוטש מכל זווית ובמקביל מונע ברק שמנוני במשך כל שעות היום. אהבתי מאוד את נוחות השימוש באפליקטור המעוצב בצורת טיפה ומאפשר עבודה מדויקת בזויות הפנים (כמו סביב האף והשפתיים) מבלי לזנוח את האזורים הרחבים יותר של הלחיים, המצח והסנטר בהם צריך להשתמש בספוגית גדולה.

בלי יוצא מהכלל, בכל פעם שאחת מבנות המשפחה מגיעה להתאפר אצלי הן מבקשות אודם. וזאת למרות שהשפתיים שלהן יפיפיות ושהן ממש לא זקוקות לתוספת צבע שרק תהרוס את הצבע הטבעי שלהן. מסיבה זו אני תמיד פונה לגזרת הגלוסים והפעם אשתמש באחד מסדרת Huggable שהוא עמיד יותר ובעל קשת רחבה של גוונים יפים.

אני משתמשת לאחרונה בגוון החדש של האודם שהשיק שיק. לשפתון בגוון האוכמניות יש נגיעה עדינה של גוון הסגלגל מתאים לבעלות עור בהיר כמוני. לאודם יש ערך מוסף בכך שהוא מכיל מסנני קרינה ושמנים טבעיים, ומועשרים בוויטמין E. מחיר44 שקל

אני לא מצליחה להבין את הנשים שמצליחות לשים לילדות מסקרה. זה תהליך כל כך מייסר עבורן אך אם ממש חייבים (כמו בפורים), כדאי לנסות את המסקרה החדשה של לוריאל שמכילה גם פריימר שמעבה את הריס ועוזרת ליצור אפקט מותיר רושם.

מאחר ואני לא מרגישה מחויבת להשתמש במוצר באופן שלשמו הוא נוצר, אני נוהגת בחופשיות ונעזרת בצלליות גם בשאר איזורי הפנים. שלושת גווני האדמה החדשים בסדרת צלליות האבקה של בועז שטיין מבוססות על "מיקה" - מינרל טבעי מקבוצת המינרלים הנציצים בעל ברק ונצנוץ קסום וטבעי כך שניתן להאיר איתם אזורים המצריכים אשליה של מקום מואר ונרחב. התצורה בה הם מוגשים מאוד נוחה ויש מספיק "חומר" לעבוד איתו גם עם מברשת גדולה.  מכיל:  10 מ"ל מחיר  112  ₪

למרות שאנחנו מתאפרים כדי להתאים לתחפושת, כולנו אוהבים להיראות טוב ולשם כך יש עזרים שכדאי להשתמש בהם. אני לא נפרדת מערכת הקונטור של אסתי לאודר שעוזרת לי להדגיש את הנקודות היפות יותר בפניי. בעזרת הערכה אני מפסלת את עצמות הלחיים, הגבות והאף ומעירה את מרכז הפנים. הגוון הכהה עוזר לי לחטב ולהדגיש מה שצריך בעזרת הצללות. מאוד נוח ומאוד מומלץ.

בסוף היום יש להקפיד ולהסיר את כל השכבות והחומרים בעזרת תכשיר יעודי לשימוש יומיומי כמו הג'ל המקציף ללא סבון של A-DERMA. אהבתי את העובדה שהוא עדין מספיק לשמש את כל בני המשפחה ולא שורף אם הוא בא במגע עם העיניים. המרקם הנוזלי מאפשר שימוש קל והחומרים ממנו הוא עשוי מרגיע את העור ומפחית גירויים ואדמומיות. המוצר אף מתאים לשימוש על הראש במקרים של קרקפת מגורה או מגרדת.

מוצר הטיפוח הראשון אליו נחשפים פעמים רבות הינו הדיאודורנט ולאחרונה התחלתי להרהר בנושא- מתי כדאי להציע לבתי להתחיל עם זה? לקרליין יש מוצר שפותח במיוחד מתוך חשיבה על הקהל הצעיר הזה - דאודורנט לנערות ללא אלומיניום. ואני אהבתי את הצבעוניות שהותאמה והגודל המיוחד לנוחות המשתמשת קטנת הגוף.

בפינתנו- "לגבר" אציע את מוצרי הסדרה החדשה של פינוק מבית יוניליוור שיוצרה במיוחד בשבילם וכוללת פינוק לגבר 3 ב-1 (שמפו, ג'ל רחצה וסבון פנים), פינוק לגבר 2 ב-1 (שמפו ומרכך) ופינוק לגבר ג'ל רחצה. הגבר המתפתח אצלי בבית אהב את השמפו והמרכך מאחר והעניין של "מרכך" כלל לא ברור לו והוא לא מבין את הצורך בכך. בצורה זו הוא לא צריך לבזבז זמן ומאמץ על חפיפה בתכשיר נוסף ושטיפה שלו (שבה תמיד מסתכנים בכך שייכנס חלילה לעיניים).

כדאי כבר להנות ממארזי הטיפוח המוצעים לפסח כמו אלה של קרמה המציעים ב50ש"ח מארזים הכוללים את כל המוצרים להם תזדקקו בין אם אתם בבית ובין אם תסעו לחג.

 

לכל הטורים של הממליצה לחצו כאן

חייבים להתעדכן בשנייה שעלה טור חדש? לייקקו כאן


פורטל מורשת
דף הבית
אודות
צור קשר
הוסף למועדפים
הפוך לדף הבית
רישום חברים
מפת האתר
ראשי
שאל את הרב
שיעורי תורה
לימוד יומי
לוח שנה עברי
זמני היום
זמני כניסת ויציאת השבת
רפואה שלמה - רשימת חולים לתפילה
פורומים
שידוכים
תיירות
שמחות
אינדקס
ערוצי תוכן
יהדות
מידע יהודי
חדשות
דעות
משפחה
תרבות
אוכל
קניות
כלים
פרסמו אצלנו
במה ציבורית
המייל האדום
בניית אתרים
סינון אתרים
RSS
דרושים
תיק תק – פיתוח אתרים לביה"ס
לוח שנה עברי
זמני היום וזמני כניסת ויציאת השבת
מגשר גירושין
אינדקס אתרי יהדות
אינדקס אתרי חינוך
בית מדרש | מידע יהודי | פרשת השבוע | מאגר השיעורים | לוח שנה עברי | אנציקלופדיית יהדות | חדשות | תרבות | אוכל | קניות | אינדקס אתרים | רפו"ש | שו"ת | פורומים | שידוכים | שמחות | תיירות | במה ציבורית | בניית אתרים | סינון אתרים | דף הבית | הוסף למועדפים | אודות | צרו קשר | RSS | פרסמו אצלינו | דרושים
© כל הזכויות שמורות ל SafeLines