יהדות

רבני שו"ת מורשת המשיבים בענייני משפחה, זוגיות, חינוך ילדים, פוריות ועוד
ברית מילה
הרב אברהם יוסף,
(19/03/2024 , ט' באדר ב התשפ"ד)
שנה מעוברת
(22/02/2024 , י"ג באדר א התשפ"ד)
בחירת שם לבן
הרב אברהם יוסף,
(20/02/2024 , י"א באדר א התשפ"ד)
סתירת דברי אביו
(12/02/2024 , ג' באדר א התשפ"ד)
כיסוי ראש לאשה מאורסת
הרב אברהם יוסף,
(01/02/2024 , כ"ב בשבט התשפ"ד)
שאל את הרב | לרשימה המלאה

משפחה

דף הבית » משפחה » חדש על המדף » בילויי קיץ

בילויי קיץ

21/08/2020
בילויי השבוע האחרון היו מוצלחים במיוחד- קבלו המלצות חמות
הקיץ עבר אבל החויות יישארו איתנו- איפה היינו ומה עשינו:

החופש הגדול הוא הזמן לטיולים ברחבי הארץ אבל זה לא חייב להיות תמיד בטבע. אני נהנית לגוון בין יציאה למסלולי הליכה ארוכים לבין ביקורים בערים שאולי לא יצא לנו להכיר. שתי הערים הגדולות בישראל, אינן בדיוק ערים שאנחנו לא מכירים, אך מצד שני, הן כל כך עמוסות בחויות שלפעמים נחמד גם להכיר צדדים חדשים. ירושלים היא עיר גדולה ויש שיגידו - גם יקרה, אבל אני טוענת שאפשר ליהנות ממנה גם בלי לחרוג ממסגרת התקציב.

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא whatsapp-image-2020-08-25-at-17.50.51-1.jpeg

משפחות שרוצות לטייל במהלך היום ולהישאר ללון בעיר יכולות כעת ליהנות ממתחם הלינה של עיר דוד הממוקם ביער השלום, בצמוד ליס פלאנט שנמצא במרחק 5 דקות הליכה ממתחם התחנה. מחניון המתחם יוצאים שאטלים קבועים המסיעים ללא תשלום את המבקרים לעיר העתיקה. שם אפשר לטייל בנקבת השילוח (אל תשכחו פנסי ראש ונעלי מים) ולפנות ערב לצפות במופע האורקולי של "הללויה". מתחם הלינה מציע אפשרות של קרוון ממוזג ונעים עם מיטות, מגבות רקומות, מטבחון, מקלחון ושירותים, בו יכולה להתאכסן אפילו משפחה בת שש נפשות כמונו. מחוץ למתחם עומדים לרשותכם ספות ונדנדה שכיף לשבת בה לפנות ערב (אל תשכחו להביא ספריי נגד יתושות). לחילופין, במתחם ניתן גם להעמיד אוהלי קמפינג ואז להשתמש בקרוואנים ובהם שירותים ומקלחות. המקום נקי, מואר, מקושט בפרחים. אנחנו בילינו במתחם באחד מלילות הקיץ והרגשנו שיש במקום כל מה שצריך כדי להנעים את זמננו. https://www.cityofdavid.org.il/

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא whatsapp-image-2020-08-25-at-17.49.50.jpeg

את תל אביב, אני חייבת להודות, אני לא אוהבת בכלל. הרחובות קשים לניווט וההגעה מקצה אחד לקצה השני היא כמעט בלתי אפשרית עבורי. אבל לצד זאת, אי אפשר להתעלם מהקסם המיוחד שבה. השנה החלטנו להתגבר על הרתיעה שיש לי וללכת לים בתל אביב. לפני הים עברנו בפארק הירקון ונכנסנו למתחם הסינמאקס. אני מודה שהכוונה היתה לבקר בבלון הפורח אבל אחרי שראינו את התור החלטנו שהפעם נהנה מהאולם הממוזג ונחזור לעוף בבלון בפעם אחרת. הילדים שלי, שכבר חוו צפייה שכזו דיווחו שהסרטונים היו מושקעים ועשויים היטב. הצפייה מאוד מהנה גם עבור מבוגרים. כיום כשכולם מנסים לתת לך להרגיש שאתה בתוך הסיפור בו אתה צופה, אפשר לומר שהם הצליחו. השילוב בין הכסא הזז, והפנייה לכמה חושים בו זמנית פשוט עובדת. יש רבים שלא מרגישים בנוח עם משקפות תלת מימד ועבורם סינמקס היא התשובה. כרטיס מקנה צפייה בשלושה סרטונים לבחירה ואנחנו ערכנו בחירות לגבי הסרטונים בהם נצפה כך שאפשר לומר שכולם יצאו מרוצים. שעות פתיחה: ראשון-חמישי: 12:00-20:00, שישי: 10:00-15:00, שבת: 9:00-20:00. באטרקציה 16 מקומות ישיבה והכניסה לפי התור על בסיס מקום פנוי בהתאם להנחיות משרד הבריאות בתקופת הקורונה. עלות: 35 ₪ לכרטיס, החל מגיל 4. לא ניתן להיכנס עם ילדים צעירים יותר למתחם. ניתן לרכוש כרטיס משולב לקולנוע ולכדור הפורח הסמוך, במחיר 79 ₪ לילד ו- 99 ₪ למבוגר (במקום 90 ₪ לילד ו- 115 ₪ למבוגר), ובתיאום מראש להזמין הקרנת סרט ספציפי לקבוצה. בהמשך יתפרסם לוח מופעים באתר. לפרטים נוספים: 5589722-03. להגעה: חניה בחניון גני יהושוע, בחלק הכי מערבי של החניון, ואז צעידה ברגל לתוך הפארק פנימה לכיוון הכדור הפורח – אי אפשר לפספס אותו. 360 CINEMAX  צמוד אליו. תמונה: fulldome.pro

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא cinemax-360-d791d7aad79c-d790d791d799d791-d7a7d7a8d793d799d798-d79cd7a6d799d79cd795d79d-d79c-fulldome.pro_.jpg

כאשר סיימנו, הבנו שצריך ללכת ישר לאכול ולישון ושלא נספיק להגיע לים. קצת מאוכזבים נסענו למסעדה כשרה ומיד למלון הפודים WOM הממוקם ברחוב אלנבי מרחק הליכה קצר מהים. מלון הפודים מביא בשורה משמעותית שכן מחיר השהות ללילה זול מאוד – 100 ₪. המלון מציע מרחב קטנטן לכל מתארח אבל בו יש כל שתצטרכו: מיטה נוחה ורחבת ידיים, שולחן, כיור, כספת, מדפים, מגבות, ואפילו כפכפים וכיסוי עיניים. חשוב לציין שהשירותים והמקלחת משותפים למספר פודים. בכל מסדרון יש חדר שירותים ומקלחת בתחילת ובסוף המסדרון והם נקיים ומצוידים בשמפו, מרכך, סבון וחומרי ניקוי למקרה שתרצו לחטא בעצמכם לפני השימוש. בנוסף תוכלו לבקש מגבות וחלוק אמבטיה בהתאם לצרכיכם. הילדים כמובן התלהבו במיוחד מהשליטה הסלולארית המאפשרת פתיחת הדלת, הדלקת התאורה והמזגן. עבור חדר הילדים ביקשתי וקיבלתי מפתח ידני נוסף כדי שכל אחד משני הלנים בחדר המשותף יוכל לצאת לשירותים במקרה הצורך.

בבוקר התעוררנו מוקדם, קפצנו לסופרמרקט הקרוב להצטייד בארוחת בוקר ונסענו להרצליה ל"עולם הילד" הממוקם בקניון הממוזג. מיד בכניסה הבנו מה הולך לקרות ואמרנו לילדים שהם חופשיים להסתובב כרצונם כל עוד ניפגש בנקודת הכניסה כעבור שעתיים. המתחם סגור באופן שאפשר לנו להיות רגועים וכל המבוגרים הסתובבו עם מסיכות. המקום מחולק לאיזורים לפי נושא המשחק; הקטנה הלכה ללגו, אחותה הגדולה הלכה למתחם LOL, ושני הגדולים נדבקו לקונסולות. באיזשהו שלב הורגשה תזוזה כשהקטנות השתתפו בהופעת מיומנה שהייתה נהדרת ואני ממליצה בחום לתזמן את הביקור בהתאם לשעות ההופעה. מיד לאחריה נערכה תחרות באיזור הלגו וזו היתה הפעם הראשונה שהצליחו למשוך את הקטנטונת לבנות בלגו, מה ששימח אותי מאוד. היא התיישבה באמצע הר של לגו ופשוט התעסקה בזה עד שאמרנו לה שהגיע זמן ללכת. בינתיים אחותה בת העשר החנתה את עצמה מול מסך, דבר שממש לא מתאפשר לה בבית, ונהנתה מהתוכניות.
www.kidsworld.co.il

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא whatsapp-image-2020-08-14-at-17.23.39.jpeg

באישזהו שלב החלטנו שהגיע הזמן לעבור הלאה. יצאנו מהמתחם, פנינו ימין והגענו לתערוכת ואן גוך כדי לספוג קצת תרבות. לפני כשנתיים ביקרנו במוזיאון באמסטרדם אבל כאן החויה היתה שונה. האופן בו היצירות מוצגות יוצרות הרגשה שסובבת אותך מכל הכיוונים כך שאתה ממש חש את הדברים. לאחר שהלכת במסדרונות, צפית ביצירות על הקיר ונכנסת לאולם בו הקירות, התקרה והרצפה כולם מציגים את האמנות כך שאתה מרגיש שנכנסת לתוך התמונה, הגיע הזמן לעבור לצד השני ובו מוצעת חוויית התלת מימד. לאחר שהמסכות עברו חיטוי צפינו בסיפור המציג את המעשייה של ואן גוך בצורה משכנעת ואמיתית באופן שנותן ראיה חדשה והבנה מעמיקה יותר של התמונות המוכרות כל כך. https://www.vangogharena.co.il/

בילוי קיץ לכל המשפחה

מגשר גירושין
אינדקס אתרי יהדות
אינדקס אתרי חינוך
בית מדרש | מידע יהודי | פרשת השבוע | מאגר השיעורים | לוח שנה עברי | אנציקלופדיית יהדות | חדשות | תרבות | אוכל | קניות | אינדקס אתרים | רפו"ש | שו"ת | פורומים | שידוכים | שמחות | תיירות | במה ציבורית | בניית אתרים | סינון אתרים | דף הבית | הוסף למועדפים | אודות | צרו קשר | RSS | פרסמו אצלינו | דרושים