יהדות
הפוך לדף הבית
יהדות מידע יהודי חדשות דעות משפחה תרבות אוכל נשים חינוך

שאל את הרב
רבני שו"ת מורשת המשיבים בענייני משפחה, זוגיות, חינוך ילדים, פוריות ועוד
ברית מילה
הרב אברהם יוסף,
(19/03/2024 , ט' באדר ב התשפ"ד)
שנה מעוברת
הרב אברהם יוסף,
(22/02/2024 , י"ג באדר א התשפ"ד)
בחירת שם לבן
הרב אברהם יוסף,
(20/02/2024 , י"א באדר א התשפ"ד)
סתירת דברי אביו
הרב אברהם יוסף,
(12/02/2024 , ג' באדר א התשפ"ד)
כיסוי ראש לאשה מאורסת
הרב אברהם יוסף,
(01/02/2024 , כ"ב בשבט התשפ"ד)
שאל את הרב | לרשימה המלאה

משפחה

דף הבית » משפחה » חדש על המדף » נהנים בקיץ





נהנים בקיץ


07/07/2019
אפשר להתרוצץ מפעילות לפעילות ובמקביל להתחיל ולהתכונן לאט ו``ברגוע`` לשנה``ל כדי שלא תתפוס אותך ברגע האחרון

אחד מהדברים שאני אוהבת בקיץ הוא ריבוי האירועים והחגיגות. אחד המקומות שתמיד מארח אירועים שווים ביותר, זה בית האנסן בירושלים. הפעם אני מתכוונת ללכת לפופ אפ של המעצבת קרן שביט. זה קורה בין התאריכים 16-19 ליולי ויהיה אפשר למצוא במקום גם שלל אביזרים ופריטי עיצוב שהיא אצרה. אני אוהבת את העובדה שיש לה טווח מידות שכולל מ34 ועד 52 ואת השמלות הקלילות, נוחות וצנועות שלה. אפשר יהיה גם למצוא את מותג התכשיטים של אורנה ליפשיץ, יצירות אמנות של צופנת עוזרי, אמנית נייר וטקסטיל, ושל  תמי אשד, תכשיטנית בוגרת שנקר, מעצבת והבעלים של T Squared Tami Eshed, מותג תכשיטים מעוצב בטכניקה של עבודת יד- צורפות קלאסית. שעות פתיחה: ג׳-ד׳: 10:00 - 18:00ֿ, ה׳ 10:00 - 21:00, ו׳ 9:00 - 14:00. כתובת: בית הנסן, רח׳ גדליהו אלון 14, ירושלים.

החודש היו לנו הרבה סיבות לחגוג, תעודות הגמר של הילדים הסבו לנו רוב נחת, וראש חודש הוא תמיד זמן שאני אוהבת לציין ולשמוח בו. עם בוא הקיץ ושעות ארוכות של פנאי, חשבתי לתת לילדים משחק חדש ובדיוק שמעתי על "ד"ר מיקרוב" של חברת 'גאוני' המעודד חשיבה מהירה, מיקוד, תשומת לב ומוטוריקה עדינה. המשחק, המתאים ל2-4 משתתפים בגילאי 4 ומעלה מומלץ על ידי מרפאות בעיסוק כי הוא משלב שימוש בפינצטה. עלילה הרקע למשחק היא מעבדה בה המשתתף מנסה להרשים את ד"ר מיקרוב בהצלחותיך כטכנאי מעבדה באמצעות זיהוי מהיר של חיידק והנסיוב לנטרלו. אחד האלמנטים שאהבתי במשחק הוא המילים החדשות שהילדים למדו כמו צלחת פטרי, נסיוב ואפילו פינצטה. עניין נוסף שאהבתי במיוחד, ואני תמיד אוהבת במשחקים, הוא האפשרות לשחק בכמה דרכים ושילובים. פה זה בא לידי ביטוי ביכולת להכניס וירוס סגול, אפשרות לחבל במחקרו של יריבך ועוד'. בת ה6 העולה לכיתה א הראתה מומחיות בשימוש בפינצטה באופן שעודד אותי להאמין שאחיזה בעיפרון תהיה טבעית וקלה עבורה. המשחק מכיל: 49 מיקרובים (חיידקים) ;  54 קלפי מחקר ; 4 פינצטות ; 4 צלחות פטרי מחולקות ; 1 צלחת פטרי גדולה. מחיר:119.90 ש"ח. להשיג בצומת ספרים, סטימצקי, ברשתות ובחנויות הצעצועים. למידע נוסף באתר http://www.geoni.co.il/

הילדה העולה לכיתה א לא ממש מראה סימני התרגשות. אמה, לעומת זאת, מתרגשת מספיק עבור שתיהן. מצד שני, אמה, כלומר אני, מרגישה שעכשיו שאני כבר מנוסה, אני הרבה יותר בטוחה בעצמי, ומכירה את כל השיטות שיקלו עליה. אחת מהשיטות האלה היא לוודא שהיא מכירה ויודעת איפה כל אחד מהציוד שתצטרך. נכנסנו לאתר ניקניים לבחור לה קלמר מתאים. לאחר שמצאנו את העיצוב החמוד ביותר, והוספנו את שמה כמובן, וידאתי שלקלמר יש מספיק תאים הנרכסים ברוכסן כך שלכל דבר יהיה את המקום שלו: המספריים עם הסרגל, העפרונות עם המחק והמחדד, ואפילו יש מקום ללורדים או לעפרונות הצבעוניים. היא תוכל בכל פעם להוציא מה שהיא צריכה ולא להתחיל לחטט בכל רחבי התיק.

 

אני משתדלת לזכור לפעמים לשים את היעילות בצד ולתת לה לכייף ולהנות מהדברים שהיא אוהבת. באתר של מילקשייק, שאני מודה שאני לפעמים גולשת בו רק כדי להפיק הנאה ויזואלית מהמוצרים המקסימים והקסומים שבו, מצאתי 2 מחקים בדמות חד הקרן האהוב עליה ומלווה את כל מוצרי בית הספר שלה. אני מתלבטת בין המחק הענק, לבין צנצנת חמודה ובו מחקים קטנים ונהדרים אחד אחד, מעוצבים למשעי. במקביל פגשתי גם מחק ענק בצורת אבוקדו שבתוכו יש גרעין שהוא גם מחדד. תמיד כשאני נכנסת לאתר, אני לא מצליחה להחליט כי אני רוצה את הכל.

עם השנים מטשטש הגבול בין הדברים "שלהם" לדברים "שלי". זה לא רק עם הבכורה שפוזלת לארון הבגדים והנעליים שלי, הקטנות יותר מרשות לעצמם להשתתף איתי בשגרת הטיפוח. לאחרונה התחלתי להשתמש בתכשיר חדש שלYON-KA PARIS המושק במהדורה מוגבלת. מדובר בתרסיס עדין ונטול אלכוהול אותו אני מורחת מדי בוקר או לילה (תלוי מתי אני נזכרת ומצליחה לפנות דקה). התחלתי להשתמש בו כי שמעתי שהוא עוזר להענקת גוון אחיד לעור הפנים והמשכתי כי אהבתי את  ההרגשה והנוחות של ההתזה. הוא כולל רכיבים פעילים: לבנדר, רוזמרין, קורנית, גרניום וברוש. החברה המייצרת מתחייבת לתרום אחוז ממכירות התכשיר לארגון שמטרתו שימור דבורים. מחיר: 219 ₪. בירור נקודות המכירה, משרדי החברה 09-7456220

מצד שני של אותו המטבע, אני מאוד נהנית מכך שיש לי ילדות גדולות ומבינות עניין בבית. זה נוחת עליי בבום, נניח כשאני יושבת ושותה את הקפה שלי, והן מבקשות להצטרף ומכינות לעצמם תה ויסוצקי מסדרת החליטות עם הפירות לנשנוש. את התה הזה גיליתי כשהוא זכה ב"מוצר השנה" רשומה המאגדת את המוצרים החדשניים והאיכותיים מדי שנה, כדאי להציץ כל שנה ולקרוא על החידושים. אצלנו הקטנה אחראית על התיונים והסוכר בעוד אחותה הגדולה מוזגת בשיא הזהירות מים חמים (לא רותחים). כשאני שותה את התה הזה, אני כלל לא זקוקה לסוכר כי הוא מתוק מעין כמוהו. הפירות מוסיפים נגיעה מפנקת וטעימה כך שכיף לשתות את זה ביחד, אך גם אפשר להנות בנפרד.

פירות יער זה בהחלט הדברים שאני הכי אוהבת לאכול. אמנם בארצנו החמה הם לא גדלים ביערות, ובסופר לא ממש ניתן למצוא פירות טריים במחיר שפוי אבל חברת "ליב" התחילה לשווק סדרת פירות יער אורגניים קפואים. בסדרה יש 4 מוצרים שהם 100% פרי אורגני הסדרה כוללת ארבעה מוצרים חדשים של 100% פרי אורגני ללא הנדסה גנטית: פטל שחור אורגני, פטל אדום אורגני, תות שדה אורגני ותערובת פירות יער אורגניים. מחיר  השקה: פירות יער אורגניים מוקפאים 19.90 שקלים לאריזת 300 גרם. צילום שי נייבורג.

אם התחלנו לדבר על מתוקים, מן הראוי שנחגוג את נייר מכתביםיום השוקולד הבינלאומי שחל ב7/7 עם מתכון המשלב גבינה של "משומשו" ליצירת פאי שוקולד טבעוני במילוי גבינת נוגט עם קראנצ' אגוזים וקרמל, יחד עם השפית אביגיל מייזליק. מצרכים: לבצק- 2  כוסות קמח, 4 כפות קקאו, 100 גר' מרגרינה או שליש כוס שמן קוקוס, 2 כפות סוכר, 3 כפות מים. למלית- 2 ממרח בטעם טבעי בסגנון גבינת שמנת 9% משומשו (400 גרם), 1/2 כוס שמנת פרווה, 100 גר' אבקת נוגט, 1/2 כוס סוכר, 2 כפיות מיץ לימון טרי. לציפוי- 100  גר' אגוזי לוז, 1/2 כוס סוכר. אופן ההכנה- להכנת הבצק- מערבבים יחד את הקמח, הקקאו והסוכר עם המרגרינה עד לקבלת פירורים אחידים. מוסיפים את המים ומעבדים לכדור בצק. מעבירים למקרר לחצי שעה. מחממים תנור לחום של 180 מעלות. מרדדים את הבצק לעלה בעובי חצי ס"מ ומשטחים בתבנית פאי בקוטר 20 ס"מ. דוקרים מעט בעזרת מזלג, מצפים בניר כסף ומניחים קטניות למשקולת ואופים למשך 15 דקות. מסירים את נייר הכסף ואופים עוד 5 דקות. מוציאים ומצננים מהתנור. אופים את אגוזי הלוז למשך 5-6 דקות, עד שהם מזהיבים. מוציאים מהתנור ומצננים.

להכנת הציפוי: במחבת ממיסים את הסוכר לקרמל, קולפים את אגוזי הלוז, קוצצים גס ומוסיפים לקרמל. מערבבים עד להמסה של הקרמל ויוצקים על נייר אפיה משומן. מצננים וקוצצים גס.

להכנת המלית: שמים את כל חומרי המלית במעבד מזון ומערבלים עד לקבלת קרם אחיד. טועמים ומאזנים מתיקות לפי הצורך. מעבירים את המלית לשק זילוף עם פיה חלקה ומזלפים עיגולים של המלית בצורה נאה על הבצק. מפזרים מעל המלית את פירורי קראנצ' האגוזים ומעבירים למקרר עד להגשה. ניתן גם להקפיא.

 

 

 

 

*** הממליצה מחפשת נסיינים, עקבו בפייסבוק ובאינסטגרם לפרטים**


האתר עם הדברים המעוצבים וחמודים ביותר

פורטל מורשת
דף הבית
אודות
צור קשר
הוסף למועדפים
הפוך לדף הבית
רישום חברים
מפת האתר
ראשי
שאל את הרב
שיעורי תורה
לימוד יומי
לוח שנה עברי
זמני היום
זמני כניסת ויציאת השבת
רפואה שלמה - רשימת חולים לתפילה
פורומים
שידוכים
תיירות
שמחות
אינדקס
ערוצי תוכן
יהדות
מידע יהודי
חדשות
דעות
משפחה
תרבות
אוכל
קניות
כלים
פרסמו אצלנו
במה ציבורית
המייל האדום
בניית אתרים
סינון אתרים
RSS
דרושים
תיק תק – פיתוח אתרים לביה"ס
לוח שנה עברי
זמני היום וזמני כניסת ויציאת השבת
מגשר גירושין
אינדקס אתרי יהדות
אינדקס אתרי חינוך
בית מדרש | מידע יהודי | פרשת השבוע | מאגר השיעורים | לוח שנה עברי | אנציקלופדיית יהדות | חדשות | תרבות | אוכל | קניות | אינדקס אתרים | רפו"ש | שו"ת | פורומים | שידוכים | שמחות | תיירות | במה ציבורית | בניית אתרים | סינון אתרים | דף הבית | הוסף למועדפים | אודות | צרו קשר | RSS | פרסמו אצלינו | דרושים
© כל הזכויות שמורות ל SafeLines