יהדות
הפוך לדף הבית
יהדות מידע יהודי חדשות דעות משפחה תרבות אוכל נשים חינוך

שאל את הרב
רבני שו"ת מורשת המשיבים בענייני משפחה, זוגיות, חינוך ילדים, פוריות ועוד
ברית מילה
הרב אברהם יוסף,
(19/03/2024 , ט' באדר ב התשפ"ד)
שנה מעוברת
הרב אברהם יוסף,
(22/02/2024 , י"ג באדר א התשפ"ד)
בחירת שם לבן
הרב אברהם יוסף,
(20/02/2024 , י"א באדר א התשפ"ד)
סתירת דברי אביו
הרב אברהם יוסף,
(12/02/2024 , ג' באדר א התשפ"ד)
כיסוי ראש לאשה מאורסת
הרב אברהם יוסף,
(01/02/2024 , כ"ב בשבט התשפ"ד)
שאל את הרב | לרשימה המלאה

משפחה

דף הבית » משפחה » חדש על המדף » מוכנים לשבועות ולקיץ?





מוכנים לשבועות ולקיץ?


08/05/2018
חג שבועות תלת יומי וקיץ מהתל: הממליצה בהכנות
חג שבועות תלת יומי וקיץ מהתל: הממליצה בהכנות

השבועות האחרונים המתאפיינים ביום קר- יום חם, מקשים מאוד על כלל מערכות הגוף. אצלי תמיד הראשון שסובל הוא העור ולכן התחלתי להשתמש בMinéral 89 , התכשיר החדש של מותג VICHY אותו אני אוהבת מזה שנים רבות. התכשיר מורכבים ברוב ממים טרמליים ממעיינות וישי בהרי הוולקנו בצרפת (89%) והשאר- חומצה היאלורונית ומרכיבים לייצוב הנוסחא, אך בסה"כ כוללת הנוסחא  11 רכיבים בלבד וביניהם אין פראבן, סיליקון, חומרי צבע, אלכוהול או בושם. מינרל 89 מתאים לכולם ולכל סוגי העור, לכל הגילאים, לנשים וגברים ונבדק בישראל על עור רגיש. כדאי למרוח 2 טיפות מדי בוקר וערב לפני כל דבר אחר, ותוך כ4 שבועות תרגישו בהבדל שיתבטא כגם בשיפור המראה וגם בהרגשה. מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, תוך קבלת ייעוץ מקצועי על ידי צוות בית המרקחת. לבירור בית המרקחת הקרוב 09-7730800 או http://www.vichy.co.il/pharmacies-vichy/all-areas/sl.aspx?source=footer

 

אני מנסה לזכור שהצעד הראשון בטיפול בעור הפנים אך גם בכלל מערכות הגוף הוא הקפדה על שתיה מספקת. ובגלל שמדובר באתגר מתמשך אני דואגת לכך שתמיד ימצא סביבי בקבוק מים. כעת אני משתמשת בבקבוק האלומיניום של טאץ', מותג הבית של פלפוט שהשיקה את קולקציית קיץ 2018/9. בתערוכה הוצגו מגוון מתנות ממותגות עם מיקי מאוס (החוגג השנה יומולדת 90!!) דרך דמויות דיסני האהובות אלזה, ואנה, הנסיכות, קארס, Star wars, וכן דמויות מארוול – ספיידרמן והנוקמים. כמו כן ניתן היה למצוא מותגים מובילים כגון סמי הכבאי, מפרץ ההרפתקאות, מטוסי העל, קבוצת מכבי תל אביב, הלו קיטי, והלהיט העכשווי – כפולה. לצד אלו, מופיע החד קרן על גבי מוצרי מתנות שונים, גולגולות וכד' אך מה שהכי הלהיב אותי היה מדבקת קיר שהיא בעצם מנורת לילה, וערכת יצירה שנהיית בית קטן שהילדים יכולים לשחק בו ולצייר על קירותיו. את הבקבוק אספתי מהתערוכה והוא כעת יושב אצלי על שולחן המשרד. אני אוהבת להשתמש בו בגלל שהאלומיניום בריא יותר מפלסטיק וגם שומר על קור המים, ובנוסף- הקשית עוזרת לאודם שלי להחזיק מעמד. לא משנה אם היום קר או חם, אני מנסה לסיים לפחות 3 בקבוקים מדי יום.

 

ישנם מספר מוצרים שכדאי להצטייד בהם לקראת העונה החמה, ואחד מהם שירת אותנו נאמנה בביקורים בחוף הים. מאחר ובן הזוג שלי סובל מכל רגע של ים בקיץ, בעוד ילדיי נהנים עד הגג, אני מנסה למצוא פתרונות מהם יהנו כולם. ל"קל גב" יש אוהבל הצללה העשוי בד מסנן קרינה שמוקם ברגע באמצעות מילוי 4 שקי חול. אם ממקמים את האוהל באופן נכון- האוהל יחזיק מעמד במשך כל היום. ניתן לבחור בין גדלים שונים ומחירים שונים:  2.20X2.20     299  ב 2.80X2.80        ב  379 ש"ח 

 

במקביל להגנה הזו מהשמש, כדאי גם להעזר בהגנת עור צמודה יותר וכשמדובר בתכשירי קרם שיזוף, אני אוהבת את שיטת ה"גם וגם". מסיבה זו אני כעת משתמשת במקדם ההגנה סנברלה של חברת HL עם דמי מייק אפ. התחליב נספג מהר וגם נותן לעור מראה אחיד וחלק לו אני שואפת. כדי להקפיד ולמרוח פעמיים כדי לקבל את האפקט הרצוי ולזכור שאחרי שעתיים התכשירים דורשים מריחה מחודשת. מחיר: 94 ש"ח ל50 מ"ל או 176 ל125 מ"ל. 

 

מזג האויר מהתל גם בגרדובה; מאוד קשה להבין בבוקר מה כדאי ללבוש. כבר קרה שהלבשתי את ילדיי ליום קייצי וחמים וכשהם חזרו הביתה בערב היה חורף מוחלט וגשום. אנשים נוטים לומר ששבועות מהווה את הסימן לכך שכדאי להוריד את בגדי הקיץ אבל קשה לי להאמין שגם השנה זה יהיה רלוונטי. חג השבועות יהיה קצת יותר מורכב משום שהוא חל מיד אחרי שבת. עבור יום השישי צריך למצוא אוכל יבש שניתן לחמם מהר או לחילופין להגיש קר. פיצה היא מנה שתמיד כיף לאכול ורשת ארקוסטיל בשיתוף עם מיקי שמו מציעה סט אביזרים להכנה וחיתוך פיצה הכולל מערוך לרידוד, מחורר בצק וגלגלת לחיתוך הבצק המוגשים במארז חגיגי ומרשים. כשהוצאתי את המערוך קצת הופתעתי משום שהוא לא בתצורה אליה הורגלתי: הוא עשוי מעץ אלון גושני, חזק ומלוטש,  בגודל והמשקל הנחוצים לרידוד בצק לפיצה בקלות. גם גלגלת החיתוך היא גרסה משודרגת של מה ששכב אצלי במגירה; היא עשויה נירוסטה, מצופה בשכבת "נון סטיק" ובעלת להב חד במיוחד לחיתוך מהיר ונוח. הגלגלת מונעת הידבקות, לנוחות מקסימלית ולניקוי פשוט וקל. מחורר הפיצה והגלגלת הינם בעלי ידית ארגונומית המקלה על האחיזה והחיתוך. לכל אחד ממוצרי האפייה בסדרה מצורף מתכון של השף קונדיטור מיקי שמו* המתאים במיוחד עבורו, כך שהאופים הביתיים יוכלו ליהנות מהכנת מאפה איכותי המתאים לפריט שרכשו. בנוסף, במידה וצרכן יהיה מעוניין מראש לאפות מאפה ספציפי, המתכון המצורף יקל עליו לבחור את המוצר המתאים. מחיר הסט: 79 ₪ (במקום 149 ₪) במסגרת מבצעי חג שבועות החלים עד לתאריך 13/6/2018.

 

 

יש אנשים שאוהבים לאכול בכל חג שבועות את אותו הדבר, מין תפריט שנהיה מסורת קבועה. אני אוהבת לחדש ולגוון, גם אם זה מכפיל את רמת הטרחה. השנה בן זוגי השתתף בסדנת בישול שהתבססה על יינות כרמל והוא אפילו הביא לי 3 יינות לטעימה. כל אחד מהיינות מתאים למנה אחרת: למשל, לסביצ'ה דג ים על ברוסקטה הייתי מצוותת את סבניון בלאן Selected  של יקבי כרמל בעוד כדורי אנטיפסטי ממולאים (מעדן אהוב עליי במיוחד) מתאימים עם יין רוזה selected  של יקבי כרמל. יין הרוזה קצת חמוץ קצת מתוק ורוד ויתאים למנות שצריכות לימון בצד. יין המוסקטו הכחול הוא מתוק ויתאים לקינוח.

 

אחד מהמוצרים המופיעים בתפריט באופן קבוע הוא הפסטה שאותו ילדיי מאוד אוהבים על שלל הצורות בהם הוא מגיע. אצלי הלזניה היא המנה המנצחת, במיוחד כשהיא נעשית מהעלים האיכותיים של Rummo המשווקת באמצעות חברת דיפלומט. הלזניה מכילה 14.30% חלבון ו19.36% ביצים, ויתרונה הגדול לדעתי הוא בכך שאין צורך לבשל את עלי הלזניה מראש - רק להכניס את המרכיבים לתנור ולאפות. מחיר: 15.9 – 17.9 ₪.

בימים אלו אני מנסה להכין את הגוף לקראת יום שישי בו אני רוכבת ביחד עם בני ב"סובב יס פלאנט ירושלים". השנה נראה שחשבו על המסלול המשפחתי ומצאו דרך שפחות עוברת בדרכים המצריכות עצירות חוזורת ונשנות, דבר שנוא במיוחד. עניין נוסף שאני מאוד מעריכה הוא ההתחשבות בעליות ובמורדות שכן מדובר במכשלה קשה, הגורמת לרכיבה להיות מאמצת יותר באופן שכל קילומטר בשיפוע שקול בעייני לכ10 קילומטר במישור. כבר הכנסתי לתיק הרכיבה מארז מיוחד של תיק תק מיקסרז המשלבות 2 טעמים משתנים: בהתחלה הסוכריה בטעם דובדבן ואחר כך נהפכת לטעם קולה. טעם נוסף הוא האפרסק שנהיה לימונדה- חידוש מלהיב כל כך שהוא זכה בתואר מוצר השנה 2018. חידוש נוסף הוא מארז 200 הסוכריות שענה בדיוק לצורך של בני משפחתנו בו המארזים תמיד נגמרים מהר מדי. 

 

עונת הקיץ היא עונת השיפוצים ואם אתם מחפשים את המתחם המציע את הדברים שהם בו בעת גם המילה האחרונה מבחינת אופנות וטרנדים וגם הדברים היפים, מעודנים ואסתטיים ביותר- כדאי ללכת לויה ארקדיה שברחוב ברחוב הלח"י בתל אביב. 'ויה ארקדיה' היא חברה המשווקת מוצרי גמר לעיצוב הבית, משווקת אריחי פורצלן,  שיש ואבן,  פרקט, כלים סניטרים, ברזים,  מקלחונים,  אמבטיות,  ארונות אמבט ואביזרים נלווים. כעת הצטרפה שחקנית חשובה לנבחרת המשווקת ע"י החברה: CEDIT מבית FLORIM  שהיא מהקבוצות החזקות והוותיקות באיטליה המאגדת תחתיה תמהיל מדויק ומוקפד של מותגי איכות המייצרים מענה מהודק לתחומי עיצוב הבית. תוכלו למצוא את יצירות פרי עיצובם של אמנים איטלקיים המביאים לידי ביטוי את הדיאלוג האינטנסיבי בין אומנות וטכנולוגיה. 


חותך פיצה אמיתי! מבית ארקוסטיל

פורטל מורשת
דף הבית
אודות
צור קשר
הוסף למועדפים
הפוך לדף הבית
רישום חברים
מפת האתר
ראשי
שאל את הרב
שיעורי תורה
לימוד יומי
לוח שנה עברי
זמני היום
זמני כניסת ויציאת השבת
רפואה שלמה - רשימת חולים לתפילה
פורומים
שידוכים
תיירות
שמחות
אינדקס
ערוצי תוכן
יהדות
מידע יהודי
חדשות
דעות
משפחה
תרבות
אוכל
קניות
כלים
פרסמו אצלנו
במה ציבורית
המייל האדום
בניית אתרים
סינון אתרים
RSS
דרושים
תיק תק – פיתוח אתרים לביה"ס
לוח שנה עברי
זמני היום וזמני כניסת ויציאת השבת
מגשר גירושין
אינדקס אתרי יהדות
אינדקס אתרי חינוך
בית מדרש | מידע יהודי | פרשת השבוע | מאגר השיעורים | לוח שנה עברי | אנציקלופדיית יהדות | חדשות | תרבות | אוכל | קניות | אינדקס אתרים | רפו"ש | שו"ת | פורומים | שידוכים | שמחות | תיירות | במה ציבורית | בניית אתרים | סינון אתרים | דף הבית | הוסף למועדפים | אודות | צרו קשר | RSS | פרסמו אצלינו | דרושים
© כל הזכויות שמורות ל SafeLines